• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • INGEN HÄNDIG MAN

    Vipps så satt familjen, utrustad med ny platt teve och ps 3 och Buzz, i soffan. Redo att kriga mot varandra. Blod svett och tårar - allt är tillåtet!

    Jag och mamma kom bestämt fram till att vi helt enkelt inte behöver någon kille/man.
    Om vi klarar att installera dessa bläckfisktenderande manicker på egen hand, så är väl de onödiga? ;)

    Om möbleringen spreds från vardags rummet in till både lillsyrrans och mitt rum. Så nu har vi, jag, ilat runt precis hela dagen med möbler hit och skruvar dit.
    Jag är lite stolt faktiskt. . Hihi!

     

     

     

     


    So excuse me forgetting, but these things I do
    You see I've forgotten if they're green or they're blue
    Anyway, the thing is, what I really mean
    Yours are the sweetest eyes, I've ever seen / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: JH

    Jasså ni har inhandlat Buzz. Har ni samma som mig eller(Buzz! - Quiz World). Då kan vi ju utmana varandra på nätet. Vi har kört buzz i dagarna 3 här på Tulpangatan!!

    2010-01-06 @ 11:32:52
    Postat av: Madelene

    Jajamensan vi är också fast i det nu haha!

    Jag tror att vi har samma som er, så det låter ju klockrent.

    Men jag är läss på att leka meckar micke så det får ni hjälpa oss med :P

    2010-01-06 @ 16:22:04
    URL: http://vicktigt.blogg.se/
    Postat av: JH

    Klart vi hjälper er, Kul att ni fixat PS3. Vi ses på en online duell någongång!!

    2010-01-06 @ 17:05:58

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0