• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • JAG, OCH MIN TROGNA HALSFLUSS



    "Dagshoroskop - søndag 17 januari

    Det är en bra dag att träffa människor och dryfta sådant som berör en särskilt mycket. När du umgås med likasinnade får tillvaron mening."


     

    Jag fick just reda på att jag tydligen ska masa mig ut till min kära mromor och morfar för lite bättre-sent-en-aldrig julgransplundning.

    Enligt horoskopet, som jag så blint litar på fullt ut, så passar det bra just idag.

     

    Just nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar igenom så gott som alla Sean Pauls låtar på mitt kära spotify.

    Gott!
    Mindre gott att mina halsmandlar skriker "halsfluss" nu igen.

    Suck.

    Frågan är om jag ska ligga kvar i sängen och tycka synd om mig själv,

    eller om jag ska njuta av släktträffen och alla de go saker som alltid medföljer en sådan?. .

     

     

    nu ska jag låte tankarna flyta ut över friskare hav.

    Sväva iväg till en blåare himmel.

     

    . . kramas med en ärligare famn. .



    player är för nybörjare, kärlek är för proffs / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0