• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • MAMMA GOES CRAZY

    Hallå, från ett okännt klassrum någonstans på Fyrisskolan.

    Tack mamma för dina dina 39 tomma sms som under de senaste minutrarna både irriterat mig och gjort mig överlycklig - trodde det var någon annan filur som ville förgylla min gråa torsdag. .

    Efter att ha ringt till den förvirrade kvinnan inser jag att hon förmodligen sitter på sin telefon, som då passar på att leva sitt eget lilla liv.

    (Puh - jag trodde det var någon slags protest mot mig som precis gnällt om pengar nu igen haaaha)




    waat d fuck / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0