• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • MY PERFECT DISASTER

    Sådär ja, nu har jag förbrukat ännu en helg i mitt lilla liv. . .

    Min bror smsade just och frågade om jag ville WOWa med honom. .(Eh. . va?)
    Men sen frågade han också om "brorsan hade haft det bra på spaet". (Så då förstod jag att hans förvirrade bakfylle-hjärna tagit över och skickat till fel syskon. Tur att du börjat plugga seriösa grejer så du slipper joina mej på alkisbänken din lilla partyprisse!)
    ha-ha-ha

    Well well well. . . Är det dags att sova kanske?
    Vore förmodligen ett smart drag om jag ska orka släpa mig igenom ännu en måndag.
    Bloddy mondays. .

    Har ni hört den där gamla låten "I don't like mondays", där de sjunger att de vill skjuta ner hela dagen?
    Tydligen är den baserad på en verklig händelse, men fram tills man inser det kan man gott och väl smila vidare och hålla med de klocka männen i mikrofonerna.
    Någon som håller med?
    Eller någon som inte håller med?


    One for all and all for one / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Oh min favorit film, tre musketörerna =) Och ja jag håller med. Idag var det tråkigare än tråkigast på jobbet och vldigt ensamt också!

    2010-01-25 @ 21:34:11
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: linda

    haha :D biiaaaaatch

    2010-01-26 @ 13:52:11
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/
    Postat av: Niklas

    2010-01-26 @ 21:22:34
    Postat av: Niklas

    FÖR DET FÖRSTA! Det var INTE WOW, jag har aldrig spelat det å det tänker jag inte heller! Å FÖR DET ANDRA! Jag var INTE BAKIS!! Din lilla förvrängare där, passa dig du! :P



    Å förresten, din kommentarbox är lite jobbig!

    2010-01-26 @ 21:24:06
    Postat av: Madelene

    Nu tog du i ända från tårna hörrudu!



    1. same shit different name?

    2. Nej å jag är ingen avslagen alkoholist på parkbänken heller.

    3. Jag vågar inte röra vid de inställningarna mer för det var så oerhört trassligt ändå!

    sorry :)

    2010-01-26 @ 21:51:05
    Postat av: Malin

    Syskongnabb hehe. Ni är så söta =) Kramisar

    2010-01-27 @ 21:51:18
    URL: http://malinkansy.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0