• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ROSTANDE TALANGER

    Hallå omvärlden!

    Äntligen tillät termometern skridskoåkning!
    Jag tog mig en sväng tillsammans med familjen på förmiddagen, och insåg ganska fort hur länge sedan det var jag gled omkring på det frusna vattnet i mina snygga "hockey rör". Det var inte bara de där skenorna på undersidan av skridskon som hade rostat, utan även mina "talanger"!

    Väl inne i lägenheten efteråt sitter, mot förmodan, alla kropsdelar fortfarande där de ska och jag kan fortsätta smilac - Ingen skada skedd!

    Dags för att åka hem till min pappa i Uppsala. Vilket i dagens fall betyder att jag byter ut PS3an hemma hos mamma mot Wiiet hemma hos pappa.

    Let's go



    http://www.freakingnews.com/Mouth-Eyes-Pictures--1741-0.asp





    I have a dream / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Anonym

    Tack så mycket gillar din oxå ;D , Okej ska kolla på skopunkten var riktigt fina :)

    2010-01-08 @ 22:48:22
    URL: http://lipztic.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0