• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • SOM EN SKAVANDE PRILLA UNDER LÄPPEN


    Hej hej hallå dagboken!

    Igår kväll, fredag, var det L som stod för festligheterna. Och inte vilka som helst utan ett helt makalöst födelsedags firande - splendid!
    Tack för det!

    Såhär "dagen efter" mår denna skrumpna banan antagligen som hon förtjänar?
    Den här gången är det sömnbrist som är den stora boven.
    Sov på bortaplan och kan därmed skylla ifrån mig på den biten - "det var liksom inte mitt fel".
    Men jag bugar och bockar för mina påsar under ögonen och likbleka ansikte. . . Det var ju kul så länge det varade.

    (Jag vet inte om jag är rädd eller tänd på att bilderna från gårdagen kommer upp på den såå odiskreta och väldigt allmäna sajten facebook? Jag antar att den som lever får se. .)




    you think you're gangstha? / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: linda

    känner det samma angående bilderna madde.. haha. men kul ska det nog bli att se dom

    2010-01-16 @ 19:41:30
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/
    Postat av: moaaa

    vem var det som tog bilderna egentligen?

    2010-01-16 @ 21:49:55
    URL: http://damoe.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0