• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • STUDENT SYN OCH "DARK FLOORS"

    Tjena från party poopern!

    Jag har precis lämmnat mamma ensam kvar i vardagsrummet med den dåliga, finska skräkcfilmen med självaste Lordi i huvudrollen.(!!!) En skräckfilm är iksom ingen bra skräckfilm om den misstas som en komedi.
    Det fick helt enkelt va!

    Har hunnit med tillräckligt mycket idag redan.
    Bland annat så har jag botat min "student syn" hos optiker.
    Rawr på den nya glasögonormen!!
    (Har lovat bildbevis när mina nya kompisar väl är här hemma, så den som väntar på nått gott. . .)

     

    Nej nu är det dags för mej och mina trötta ögon att slå ihjäl lite tid tillsammans med sängen och landet av drömmar.



    Vi ses bland kuddar och krambjörnar / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0