• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • THAT WOULD BE THE BEST THERAPY FOR ME


    En underbar dag.

    Det var länge sen jag började min dag med en skrattanfall framkallande komedi, insnurrad i ett varmt täcke, tillsammans med 3 snygga tjejer och god frulle i knäet.
    Mysigt för en tragisk banan i tajta shorts och för stora tofflor!


    Det var länge sen jag besökte konditoriet med 3 skrattpåsar till kompanjoner och mobbade kassörskan för sitt fula flin och glesa kontaktnät (det sista var iförsej bara en gissning utifrån hennes pinsamt dåliga humor och fula hållning).


    Det var länge sen jag hälsade på badhuset och brottades med alla skumleksaker där tillsammans med 3 trogna förljeslagare i för stora badkläder.
    Skrumpna tår, röda ögon och svett doften i bastun är helt klart underskattad!




    Fred på jorden / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0