• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • PANIK, FÖRVIRRING OCH SVÅRA BESLUT


    Jakten på min nya assistent fortsätter.

    Jag försöker hitta den perfekta hjälpen som ska få klä min näsa varje lektion framöver.
    I morse var jag total säker på alternativ 2. Men när jag kom hem igen efter en hel dag i skolan var jag fast bestluten om alternativ 1. .
    Jävligt kluven rent ut sagt!



    Spännande att se när denna virrpanna har bestämt sig. Antagligen blir det inför förän affären kör husrannsakan och krigar tillbaka sina bågar. . .
    (OBS - var vänlig ha överseende med det korta håret på bilderna. Ett panikartat utbrott i förrgår ledde till denna förhastade förändring. Möjligen ses jag och mina extensions i samband med det nya studiebidraget igen.)


    sooner or later / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Jag tycker nummer 2 ser snyggast ut. Men då tycker jag också om det lite mer fyrkantiga och de svarta örongrejerna(skänklar?). Det ger en lite skarpare look imo =) Det kan iförsig också vara att du ler och ser väldigt söt och lite busig ut i bild två hehe

    2010-01-30 @ 09:27:27
    URL: http://malinkansy.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0