• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • OCH VINNARE ÄN

    Visste ni att världens snabbaste snigel glider 15cm i minuten!?



    Båge nummer 1 vann föresten över sin motsåndare. Det blev oavgjort fram till den allra sista ronden då den verkligen kickade ass! (Tack för hjälpen alla röstandes.)

    För tillfället känner jag mig mer torr i knoppen än vanligt så jag har egentligen inte så mycket att skriva.
    Skulle kunna berätta att jag har inhadlat ännu en "myströja". Eller att jag äntligen skickat iväg en anmälan till nästa sesongs streetjazz, och nu står inför en saftig omgång härlig swing-off. Eller att jag precis skaffat mig en enorm super duper truper hämlighet!
    Eller att min uppmärksamhet just nu glider över mot teven och en äckligt bra film med Jim carrey i huvudrollen - number 23. Ska joina familjen i soffan och föreslår att ni därute gör detsamma.


    Kärlek



    The grass is always greener on the other side / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0