• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • WHEN I SAY JUMP YOU SAY ?

    Hallå i stugorna!
    Jag sitter och nöter på mitt cv.
    Klurigt men nödvändigt.
    Mamma överraskar med nya fitness tidningen
    Just nu är vi bästa vänner.

    Det har varit en krävande dag för stackars mig som gott hela skoldagen i sömnen. (Hoppas jag hinner vakna på riktigt innan det är dags för att gå och lägga sig igen.) Dock ganska underbart att få drömma hela dagen lång. Det är ju i sånna som man mår som bäst. Eller?

    Omskuttandes på små mjuka moln, med nattmössan tajt runt skallen kan till och med jag med min utdöende fantasi hitta på vad som helst.
    Nej jag ska inte gå och lägga mig ännu, jag vill bara höja ett ögonbryn till er som inte lullar runt i drömmarna dygnet runt. Lätt oseriöst men verkligen värt det!
    You have to try it to buy it darling.






    See you in my dreams / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: JH

    How high?

    2010-01-21 @ 18:47:29
    Postat av: Malin

    Finns det sådana dar när man inte går omkring borta i en annan värld i sitt huvud? Den här världen e ju oftast ganska blasé, jag röstar för drömmar all day around =)

    2010-01-22 @ 20:46:53
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Bra JH! spot on!



    Mycket bra du med Malin. Jag är med dej :)

    Kramis!

    2010-01-23 @ 00:00:53
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0