• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • OCH VINNAREN ÄR DEN FÖRTJUSANDE . . .




    Jag är på ett odödligt humör idag. Oboltigt lycklig och faktiskt nöjd!
    Jag mår väldigt bra och skulle nog helst av allt vilja tugga rosa bubbelgumm, traska runt i mina högsta stilett klackar och lyssna på Veronica Maggio's "Vinnaren är" i mina 90-tals hörlurar. Och kanske tillochmed sätta mej själv längst ute på bryggan och bara tänka på mej själv.
    Det är inte ofta, tillochmed väldigt sällan, som jag faktiskt mår bra över mej själv. Och om jag någon gång skulle slå i mitt huvud och rent av bli kaxig i fem minuter hade nog de flästa först reagerat med störa ögon och gapande munnar, men sekunden efter hade de skrattat och låtit mej fortsätta.



    Det gör ingenting att telefonen inte ringer, eller att jag fortfarande inte blivit så brun att jag kan skryta med skillnaden mellan bikini- och ike bikinilinjer. Jag skulle tillochmed kunna ta att du höll i någon annans hand, för att min ändå är så upptagen med sitt victory tecken just nu. Bisy bisy!

    Och jag vet inte om det är sommarens sommriga sommar väder, cidern i handen som matchar mina solgrasögon, förmiddagen som tillbringades med de förtjusande Nenne och Ellen(<3), eller Veronicas egoistiska sångtexter som får mej att känna mig såhär. Men för att stanna på den säkra sidan så bör jag sluta spekulera i det, och bara catch the moment - don't worry be happy!


    Jag ser ljuset / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Anonym

    det där känns troligt roligt att höra hjärtat <3 skönt att höra att är underbart

    2010-07-02 @ 19:47:25
    Postat av: Malin

    Skönt att höra =) Och skoj att du köpt nya solglas, riktigt nice. Kram

    2010-07-06 @ 20:45:27
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: anonym

    allt de du skriver i din blogg e lite konstigt, dina texter e ju knas, kan du inte bara uppdatera som alla andra bloggare gör?

    2010-07-09 @ 23:45:30
    Postat av: Madelene

    Det är det som är poängen med min blogg. Tyvärr för dej. Men jag gillar det, och jag vill ha det så :)

    Love it or leave it!

    2010-07-12 @ 18:02:42

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0