• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • FETT MED KÄRLEK I LÖRDAGS

    Jag måste få dela med mig av alla leenden som jag får när jag kollar igenom bilderna från i lördags. Ni som inte var där - ni missade något! Särskilt om ni satt ensamma och saknade någon att klämma lite på. Då missade ni verkligen nått! Då skulle ni varit där, blivit fotade, och laddats upp i det här inlägget, och visats upp tillsammans med er "klämm partner" för hela internet.
    Så - ni missade nått! ;)


    Men jag ska vara snäll - Jag ska inte skriva ut namnen!
    (Om ni har fler bilder på klämm-partners som borde blåttas för omvärlden så är det bara att mejla!)


    Fett med kärlek / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Anonym

    HaHa super madelene ;) <3

    2010-03-15 @ 22:21:04
    URL: http://lacksvart.blogg.se/
    Postat av: kläm-josefine

    hahahaha.. madelene!

    2010-03-18 @ 18:00:21

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0