• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • HÅRFÄRG ALL OVER THE FUCKED UP PLACE

    Shu!
    Jag håller på att färga håret + stor del av min överkropp(?) Men när jag bestämmer mig för att färga på egen hand, så medföljer tydligen dessa oregelbundna färgfläckarna på båda armar, rygg och axlar. . Men det är lugnt. Jag ska inte få panik förrän jag inser att det inte hinner försvinna innan helgen . . .;)

    (Jag färgar håret svartare och svartare, men ändå tycks min "blonda" personlighet på något sätt ta över. . ?)

    (ganska skön låt bakom bilder - got to try it to buy it!)


    join the dark side / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0