• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • W O W WOW DU ÄGER

    Vafan gör DU här?

    Jag sitter ensam hemma i lägenheten, gurglar saltvattenlösning och drömer om sommaren. Just nu kikar jag runt på massa klänningar. (Trodde man skulle hitta nellys korta leopardklänning men den verkar vara slutsåld?) Kul ändå att det finns så mycket leopard nu mera - varmt värkommet tillbaka!

    Å juste - förlåt syster och brors flickvän, men efter en hel söndag framför MTV's sixteen and pregnant så undrar jag inte om ni är riktigt kloka? Jag ska nog aldrig skaffa föda barn . .


    Å juste, kräkig bild men klicka på den så kanske ni blir glada . . eller nått? Det blev iallafall jag.




    Jag är en egoist / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0