• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • EVEN THOUGH WE ARE APART, MY HEART IS ALWAYS RIGHT NEXT TO YOURS

    Äntligen var det min tur att ha lite flyt. Fisken som alltid simmar motströms tycks ha fått lite kraft av vågorna uppe vid ytan. Så även fast jag simmar i ett stormigt hav, och kastas runt bland blöta bubblor, har jag äntligen lugn inombords.
    Jag känner mej som en ful abborre som simmat ikapp en färgglad guppie som jag tänker bosätta mej med i en giftig annemon. Allting är så fel att det blir så underbart rätt.


    Undrar hur våra yngel kommer att se ut älskling  . . .

    I've found my drop in the ocean / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: nenne

    madde inte slaffa barn nu va!!!

    2010-10-14 @ 18:43:49
    URL: http://nathaliepettersson.bloggplatsen.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0