• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ONLY DEAD FISH SWIM WITH THE STREAM


    Det är bäst att jag håller andan. Allting är så bra att jag är rädd att det ska försvinna om jag börjar slappna av igen.  Allt är för bra för att vara sant. Och jag vet att jag inte drömmer för att jag har vaknat flera gånger och tittat efter. Så då kanske det verkligen är bra nu? eller?

    Nej jag tänker nog fortsätta hålla andan för säkerhets skull. Och drömma också för den delen.

    Men ikväll är det jag och Nenne mot världen. Med eller utan syre.
    Det är nämligen dags för hennes kompis att fira nya lägenheten. Lite vin och trevligt sällskap

    Boom chackalack JA TACK! / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0