• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Redan brunbränd av krämer och lysrör


    God eftermiddag! Eller, jag har iförsej inte ätit ännu . . äsh!

    En desperat och halvt panikslagen Madelene har just lyckats vädra bort den motbjudnade lukten från lillasysters ptatisbullar. Jag fattar inte hur folk kan trycka i sig dessa ihop mossade snusk klumpar . .

    Nu, straxt, eller när som hälst ska jag pallra mig över till Z och hoppas få lite käk där. jag är för deppig för att äta ensam i kväll. Det ryktas om någon pasta rätt, så det blir säkert fint.

    Shou!

    Hon kan inte tugga bubbelgum och gå på en gång / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0