• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Det är inte lätt att ha alla h. .

    Sådärja nu har jag slösat bort timmar i pluggis världen igen!
    Nejdå jag är faktiskt nöjd med min dag. Fantastiskt modeshow som bjöd på både dans,stripp och såklart mode. En eloge till er som fixade men också till modellerna. Modigt av er. Men ni var s k i i t  snygga!

    Efter min korta skoldag (räknas ens 2 mode visningar + 2 halva lektioner?) så rövade mamma bort mig för att schoppa. Hm inte mig emot :D Dock var det inte för att hon älskar att springa runt med mig i klädaffärer, utan för att vi inte ids tvätta kläderna hemma hiiiiiiihi!

    (mamma) Jag kommer och hämtar dig då. Kan du gå ut till statoil?
    (jag) Vah vad ska jag till andra sidan stan å göra?
    (mamma) Hm . . va?
    (jag) haha jag går inte i den skolan längre mamma. Jag har ju börjat på gymnasiet! :P


    Det är inte lätt att ha alla häster hemma om man är allergisk /Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0