• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • NORSK kärleksförklaring


    Sena timmar följs av en lång msn konversation med en kille på andra sidan av Sveriges bergiga gräns - från Norge.
    Jag fick veta vad missionären hade för olika slang namn i Norge
    Jag fick veta exakt vad en ungdom i norge gör med sin flickvän på deras 1 års dag (?)
    Jag fick veta exakt hur en webcam kan gå sönder.
    Jag fick veta exakt hur man säger att "du är underbart fint och jag tror att jag älskar dej" om man är en (halvt okänd men väldigt söt) norsk kille som gråter i andra änden av msn fönstret. . .





    En kärleksförklaring på norska mitt i natten är den bästa godnattsagan någonsin!



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: linda

    haha.. lilla söta mats.

    2009-11-25 @ 13:57:54
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0