• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • saftig sovmorgon och modevisning som väntar

    Godmorgon internet! Nu skriver jag ifrån sängen igen. Jag har en saftig sovmorgon idag (som tur är med tanke på den kassa sömnen jag fick i natt). Men fan jag är för tidig i dag igen . . Ja ja jag sitter iallafall och lockar håret och myser med mitt varma kaffe. Skönt!
    Sedan är det dags för skola med modevisning faktiskt. Det blir en underbar start på veckan.

    Gillar den fula skärpan man får om man inte ids sträcka sig efter kameran utan använder camen istället. .


    Lock on /Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: elin

    fin frilla maddz! <3

    2009-11-23 @ 23:31:40
    URL: http://eedlings.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Hiho man tackar man tackar <3

    2009-11-24 @ 11:00:38
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0