• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • This is it! Det är dags att krypa ur bubblan!

    ♥Whats up med att jag hamnat i någons slags ond cirkel där jag bara förtränger, skjuter upp och "glömmer bort". Jag har massor att göra som bara ligger och väntar, och det ska det få fortsätta göra. För jag har åter igen, helt omedvetet, krupit in i min lilla bubbla där jag helt enkelt inte gör någonting. Jag vet mycket väl hur jobbigt det blir om man skjuter upp saker hela tiden. Men jag har fan fastnat i min "slappar-bubbla". Vad hände med tränings freaket, pluggisen och pratkvarnen? Kryp ur bubblan nu Madde!


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0