• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I WANNA BE LIKE THE OCEAN WAVES I LOVE TO FEEL THAT WAY








    Fredagen var trottsig och helt uppochner vänd.
    Lördagen var rätt kul. Men som att lära en gammal hund att sitta, särkilt när den stått upp ett bra tag, känner jag mig lite seg startad och kanske är jag klart med "sånt här" nu?
    Söndagen sovs iväg med betong kepan på huvudet!



    Men idag är det måndag och jag tänker göra som jag vill. För denna bittra dag kan nog inte genomföras på bättre sätt än så. Och föresten kan den nog inte genomföras över huvud taget annars . . .

    I wanna take you away / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0