• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • LITE MYSIGT MEN MEST SNUSKIGT

    Haha juste jag glömde berätta om gårdagen. .

    Jag vågade äntligen kräla mig ur lägenheten i går. Jag har saknat mina vänner löjligt mycket för att ha varit sjukskriven från kontankt med omvärlden i bara några dygn. (Så kalla mig blödig, men fan det är inte konstigt att man blir deppig utan er tjejer!)

    Och vad gör vi inte för att fira att den håriga varulven äntligen rätat på ryggen?
    Jo vi pallrar oss såklart ut till Flogsta och upplever riktig student-korridor-utbytesstudenter-maskerad-sunk-luktar det knark?-fest.

    Våran slutliga kommentar blev typ: Ja då har vi provat det då. . .


    Bilderna är inte från igår. Jag hade med mig kameran men jag tog faktiskt inte ett enda kort. Så egentligen borde jag väl ha klippt ihop nått fyndigt i paint men det räckte inte tålamodet till. .




    bless folks / Madelene





    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: lindoljanen

    haha, heeelt sant med våran kommentar där.

    Att vi nästan blev våldtagna är ju en annan femma....

    2010-04-12 @ 19:23:28
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0