• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • MED SPLIFFARNA SOM LIKNAR BOMBER




    Ännu ett nytt highscore på kub spelet på playstation 3. Det betyder antingen att jag äntligen börjar förstå vad en Gidénare är eller att jag har tråkigt och borde göra någonting med all min fritid. Lyckligtvis kommer Linda hit vilken minut som hälst och räddar mig från mitt spelberoende. Och när det är gjort ska vi väl digga eminem eller hänga utanför ica? Vad bjuder mitt exotiska Knivsta på ikväll?


    never was a gangsta, 'til I graduated to one / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: JH

    Vilken highscore har du då??.. jag vill inte vara 2:a på bollen. Som coach måste jag den högsta highscoren av oss två.

    2010-04-06 @ 16:37:25
    Postat av: Malin

    lol sist jag såg så kom mamma på 8e plats och sen milla på 6e och det va ingen madde där =D

    2010-04-06 @ 17:34:45
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Men jag ligger 5:a nu faktiskt Malin! Ha!



    Ska kolla hur många poäng det är nästa gång jag slår det igen Johnny. Men passa dej du ;)



    2010-04-07 @ 20:34:52

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0