• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • VARFÖR INTE STRÖ LITE SALT I DE SVIDANDE SÅREN?



    "Kalla mig självisk men den viktigaste människan för mig är mig själv.

    Fungerar inte hon spelar ingenting annat någon roll.

    Men nu sitter jag i min tragiska verklighet och slickar mina öppna sår.

    Jag betraktar det vackra solskenet på andra sidan glasfönstret, sysselsatt med att älta mina misstag.

    Det är min favorit syssla - det är det bästa sättet att se ner på sig själv."









    Igår spenderades kvällen i en vacker villa tillsammans med människor som jag aldrig sett förrut och människor som jag vigt mitt senaste hela liv åt. Det var roligt ända fram tills det bittra slutet då hårda ord och höga adrenalin halter tog över och mynnade ut till ifrån flyendes tjejer och huvudskakandes killar.
    Efter allt var den chockerande sanningen inte helt oväntad. .

    (Tack för en trevlig killes samtal mitt i natten, jag behövde lätta på stämningen)



    You can not handle me / Madelene









    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: nenne

    saknar dej snygging!

    2010-04-08 @ 14:14:26
    URL: http://nathaliepettersson.bloggplatsen.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0