• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • THE SUN DON'T SHINE FOREVER AND EVERYTHING THAT GLITTER AIN'T GOLD





    Jag lekte just Eyjafjallajökull och spottade ut en ihopvikt pappers bit där det stod "make love not war" som någon tryckt ner i min strupe för länge länge sedan. Men kanske är det dags att ägna denna kära någon åtminstonde en liten gest av tacksamhet - och unna den där Herr stum-döv-och-förlamad och fröken never-been-whit-a-single-before  ett givmilt leende? Å lixom dra mitt lilla lilla strå till denna gigantiska stack. .
    Det sägs ju att alla är lika mycket värda!

    Make love not war - sa hon efter att ha tatuerat ett hakkors i pannan. Men vad gör väl det när hon har mött världen med ett leende sekunden innan?
    Lär dej livets stora gåta - älska glömma och förlåta!


    De säger att livet är den bittra tid som existerar mellan fyllorna. Och kriget är då den ännu mer bittra tid som existerar mellan kärleken, eller?



    Nej nu är det dags för den här gamla "katten" att knyta sej i sin lilla kattkorg. Så får jag se vad som hostas upp i morgon. .


    Jag är inte bitter / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0