• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • AL THE BROKEN DREAMS

    Jag sitter i soffan och håller mitt dåliga humör i handen.
    Kaffet står och gör fula fläckar på gårdagens tidning. Men det gör ingenting för gårdagen har jag redan sopat under mattan och gömt undan för all evighet.

    Tv:n spelar förra veckans topmodel avsnitt. Men det är tyvärr inte mycket att minnas heller. Det är redan gjort och vad som än gjordes är det omöjligt att göra ogjort.

    Så jag låter min fokus glida över till datorns skärm istället. (Giriga 2ooo-talare nöjer sig inte med bara halva världen i sin hand.)



    Gamla nyheter.
    Gammal underhållning.
    Och en riktigt gammal bild.

    Kanske borde de alla förvisas till sopkorgen?
    Eller så borde den saknas och föralltid minnas som "den gamla goda tiden"?

    They can take tomorrow and the plans we made
    They can take the music that we'll never play
    All the broken dreams, take everything
    Just take it away but they can never have yesterday
    They can take the future that we'll never know
    They can take the places that we said we would go
    All the broken dreams, take everything
    Just take it away but they can never have yesterday


    They can never have yesterday / Madelene







    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0