• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I'M NOT YOURE KNIGHT IN SHINING ARMOR SO I JUST LEAVE YOU WITH THIS KISS




    En nöjd kännsla är precis vad som ligger på middags menyn ikväll. Skjuts ner i magen med ett stort leende och mängder av varm uppskattning.
    För efter två gratis biobiljetter, en anställning och ett överkommet stort problem är det helt okej att klappa sig själv på axeln!


    Fröken duktig är på besök och för kanske allra första gången har jag lyckats binda fast henne här i mitt knä. I 17 långa år har hon övergivit mej så fort hon fått fatt i en tillräckligt kraftig vindpust - lätt som en fjäder och borta på nolltid.

    Det är dags att bädda upp gästsängen och få henne riktigt bekväm så kanske hon stannar. . .
    Det är min tur nu (vinden har vänt).

    En dag ska jag bli en bättre människa.


    what you do in life echoes in eternity / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Carro

    vilken fin bild! Du är grym på att fota! KRAM!!

    2010-04-22 @ 07:06:42
    URL: http://fitnessa.blogg.se/
    Postat av: Bella

    madelene du är en bra människa:) tycker jag iaf. puss å kram <3

    2010-04-22 @ 11:38:46

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0