• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I'M MRS. SHE'S TOO BIG NOW SHE'S TOO THIN


    Jag brukar alltid leva mitt liv, umgås, uppleva och framför allt skriva mina blogginlägg
    direkt från hjärtat eftersom att hjärnan aldrig varit mitt vassaste kort. Men när mitt allra blödigaste organ studsar runt i något slags intetsägande vakuum är det inte lätt att skriva över huvud taget. Inte leva och umgås heller för den delen.



    Är det verkligen en slump att precis när jag sitter här och skriver om tomma hjärtan och uppgiven livskraft, då ringer telefonen och en alldeles för glad röst på andra sidan frågar hur det går med kärleken?
    Eller är det bara ännu ett dåligt skämt från  Miss bad media karma
    another day another drama?
    . . .
    suck.

     

    You want a piece of me? / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0