• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • WAS LOOKING FOR A PLACE TO HIDE AWAY INSTEAD I LOST THE HEART I GAVE AWAY




    I dag har jag 17 år på nacken, fräknar på hela kinderna och en sprudlande energi omkringstuttsandes i magen. Min säng har inte många sidor att vakna upp på, men jag har nog lyckats vakna på exakt den rätta idag.




    Så just idag vänder jag bara ryggen åt era svarta tungor och hårda blickar. Jag tänker inte ens kliva ner på samma jord som er idag. Så vink vink häruppifrån mina rosa moln. Hejdå allt stök och oro. Idag är jag bara glad!


    smile and wave / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: du vet vem (bells) haha

    DU ÄR SÖT :D älskar dej sötis <3

    2010-04-21 @ 12:41:53

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0