• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • WELL LIFE HAS A FUNNY WAY OF SNEAKING UP ON YOU



    It's like ten thousand spoons but all you need is a knife.
    Det bara flyter lixom inte.
    Jag undrar hur många käppar som kan fastna i hjulet innan de stannar helt och hållet. Fast om det hela tiden rullar i motvind kanske det inte spelar någon roll vilken siffra den avgörande motgången bär. Då behövs det förmodligen bara en liten stöt åt sidan innan hjulet faller ihop platt på marken.

    An old man turned ninety-eight 
    He won the lottery and died the next day 
    Jag känner allra helst för att krypa ner i en av de där skokartongerna som jag vet gapar tomma uppe på vinden, Och sedan vill jag teleportera över alla andra fyllda skokartonger ovanpå. Och låta skorna stå på mig i all evighet.

    Mr. Play It Safe was afraid to fly 
    He packed his suitcase and kissed his kids good-bye 
    He waited his whole damn life to take that flight 
    And as the plane crashed down he thought 
    'Well isn't this nice...'
    Men om jag hunnit lära mig någonting efter mina sjuttån år här på jorden är det att man aldrig ska leva för att dö.



    It's a traffic jam when you're already late
    It's a no-smoking sign on your cigarette break
    It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
    It's meeting the man of my dreams
    And then meeting his beautiful wife
    Det är bara så olagligt, hårslitandes och psykosframkallandes ironiskt!



    Isn't it ironic / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0