• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • KARMA IS A BITCH

    Godmorgon från Lindas place!
    Jag, Elin, Zandra och Linda sov här i natt och de sover förståss fortfarande. Men jag tror jag fått en släng av det där restless legs(myrornas krig) i huvudet så jag var tvungen att brottas med frökan karma och ibumetinförpackningen en stund - och nu är jag ju ändå uppe?

    Gårdagen(kvällen/natten) gick under ledorden spontant, roligt och helt omöjligt. Mer än så tänker jag inte avslöja utan det får bli upp till er kassa fantasi att klura fram. (Kameran glömdes hemma i lägenheten så bilder därifrån är heller inte något att hoppas på)



    I'm a human not a sandwich / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0