• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • SHOPPING, FÖRÄLSKELSE OCH THE KILLERS


    Hello pumpkins! Vad tycker ni om det nya karamell-temat?


    Idag har jag, i 14 minusgrader, shoppat med min härliga väninna Caroline Ranudd. Hon köppte på för fullt medans jag nöjde mig med en fusk-kräm och ett fusk-puder. (Nu blir det operation: Hejdå Blekfis). Dessutom la jag undan en vår jacka som jag ska betala i morgon. Mjao vilken liten läckerbit. Jag och kassörskan kom fram till att vi både var djupt förälskade i den!!

    Sen har jag varit lite duktig och sökt massa jobb också. (Efter paniken över min ekonomiska situation efter dagens shopping runda) Jag har insett att med den höga arbetslösheten som det faktiskt är just nu vill ingen ha en 16 åring som bara kan jobba kvällar och helger. Men försöka duger - är det inte så dom säger?


    Å juste en sak till. Jag har bestämt en "dejt" för mogondagens söndags-chill! :D





    Fly me to the moon and let me play among the stars / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0