• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ALWAYS UNIQUE NEVER BORING

    Motivation sökes!
    Allt jag gör, gör jag bara halvhjärtat och lessnar på en gång.
    Jag har skaffat mig ett tolamot kortare än dvärgarna på discovery chanell.
    Faktiskt har jag blivit jävligt duktig på att slingra mig ur, och smita in i varenda litet kryphål.
    Jag kör den berömda strutsen - så fort jag kan stoppar jag huvudet i marken och inbillar mig att jag försvunnit.
    Lättlurad som man är.

    Nej nu längtar jag till morgondagen och lite peppning från min käraste Linda. Det har hon lovat så nu finns ingen återvändå hörrudu du ;)




    Nog om tråkigheter.
    Mamma hittade "gudsämlor" på ica.
    Tydligen såg det ut som om självaste herren-him-selfe skapat dem. . .vad nu det ska betyda?
    Mumms
    Men
    Hon köppte dem aldrig!




    I always tell the truth, even when I lie / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Sista raden fick mig att tänka på ett citat Juha hittade:



    "Though I am not naturally honest, I am sometimes by chance." =)

    2010-01-25 @ 21:32:01
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Linda

    jag är taggad madelene ;) <3

    2010-01-26 @ 13:48:35
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0