• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ALLDELES FÖR MYCKET ORD, ALLDELES FÖR SMÅ TIMMAR


    Hej på er alla nattmöss klädda, övertrötta och förmodligen uttråkade läsare!

    Ikväll har jag ätit en 4 timmars lång middag hemma hos min mosters familj. Det blev 4 mycket känslosamma timmar.
    Dels fick mamma och jag stå emot en storm av beklagelser över vår "stormiga situation". Men sedan fick jag också en smärre ut skällning angående mina "skarpa ögonbryn". (Hm, skumt att min piercade läpp klarade sig utan minsta lilla åsikt . . )



    Senare drog jag vidare för att träffa mina pinglor! Hamnade på fest/ chill kalas vilket passade min fredags kväll alldeles utmärkt! Men jag gick hem ganska tidigt, och tänker nu släcka alla lampor och sova - samla krafter inför morgondagen.
    Nu blir det kuddkrig med John Blund!
    Dröm sött / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0