• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I GOT A BRAND NEM ATTITUDE AND I'M GONNA WEAR IT TONIGHT


    Nu känns det bättre.
    . .
    Jag har pysslat om mig själv efter ett hårt träningspass och myst en massa med familjen.
    Jag har sökt sommarjobb också så nu känner jag mig lite lugn igen.
    ___________________________________________________________________________________

    Jag gör dumma saker när jag är arg - lite som hormonpumpade ungdomar gör saker de ångrar när de är berusade.
    Men nu har jag gjort nånting bra! Jag har döpt om flera kontakter på min telefon. Typ som "Varning för utnyttjande svin", eller "Absolut aldrig mer", "Herr o värd" och "Tänk inte ens tanken".



    Jag är omgiven av så fina människor att jag inte behöver några av det andra slaget / Madelene






    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0