• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • IF YOUR SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS


    Sjukhuset ringde just och frågade ifall jag ville vara med och få en lång slang uppkörd i näsan för våran kära forsknings skull. Fuck you! Jag funderar skarpt på att köra upp nånting i deras näsor. Men förmodligen, snäll som jag är, tackar jag bara nej. . .


    (Jag snubblade förbi vakna med the voice i morse när jag bläddrade igenom alla kanalera. De väckte mej med en lagom skönt låt - den här är tilgängnad Edona som ska svättas med tanterna i röda overaller idag, och innerligt hoppas på att friskis&svettis vaknat på lika bra sida som Madelene, och tänker bjuda på lite mumsig Akon:)

     

    "Det är 2010 och va kan åka till månen om vi vill, men när hjärtat gråter står vi handlingsförlamade och betraktar hur det långsamt faller isär till tusen bitar" /Madelene







    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0