• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • JAG SJUNGER HELLRE ÄN BRA OCH HELLRE DÅLIGT ÄN INTE ALLS




    Okej. Jag vaknade med en tragisk känsla i magen idag igen.
    Jag borde egentligen må som en prinsessa. För jag var ledig i går och ska vara i morgon också. Dessutom står dans med Matilda på schemat som brukar vara hela veckans stora höjdpunkt. Men ändå vaknar jag och undrar - Vad är meningen med livet?

    Dessutom har jag sovit på en ärta så jag har ont i hela kroppen. (Varför är jag helt blå slagen på rev benen ?!)

    ________________________________________________________________________________

    Ja ja, nu ska jag ner och kramas med mina ännu tröttare jag-är-skoltrött-kompanjoner och hoppas på att dom kan få mig på bättre humör!



    XOXO / Madelene






    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: saadet

    hej hej kikar in på din blogg nu:P allt bra?

    2010-03-16 @ 14:49:33
    URL: http://saadet.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0