• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • LADY GAGA - FASHION

    Tjena mitt mellan bena!

    Idag fick jag vara en MVG-elev i en liten sekund! Kännslan var berusande. Och kännslan efter beskedet att 2 jornalister vill komma och fota mig och mina projekt polers var ungeför som när jag gick med i gruppen
    "jag blir så paff varje gång någon springer förbi mig och kastar en tvättmaskin i huvudet på mig" på facebook. . . . .

    Nåja, när jag väl har smält detta, vilket jag hoppas kommer att ha hänt om några timmar, då ska jag knalla tvärs över gården hem till min kusin. Jag tar med mig Zandra och Dominick så blir det kul vad än kusinen bjuder på - och då menar jag inte i glasen utan i högtalarna och på dansgolvet!

    ___________________________________________________________________________

    Fram tills dess ska jag fortsätta fundera på livets mening, tvinna mina svarta slitna hårtoppar mellan fingrarna, och måla naglarna i konstiga mönster. Titta hur långt jag har kommit med mitt groteska mästerverk:



    Nej jag är inte "duktig" som min söta lillasyster står med vidöppen mun och försöker påstå. Jag har bara alldeles för mycket fritid!?


    I am anyone you want me to be / Madelene





    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0