• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • SCREW GOOGLE AND ASK ME INSTEAD

    :D
    Morgonens dåliga vibbrationer var totalt missvisande! Jag har haft en riktigt bra skoldag, och det finns ingenting med ledigheten i morgon, dansen i kväll och träffen med tjejerna i natt som skulle kunna få det att ändras från att fortsätta i samma spår.
    ___________________________________________________________________

    Nu ska jag skapa ett eget konto på wikipedia. Så ni kommer inte längre kunna påstå att det jag säger bara är förvirrade och blonda tankar från en brunetts förvrängda värld. För nu ska jag ändra på verkligheten!



    I Will Follow You Into The Dark (death cab for cutie)/ Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: nenne

    hahahahahaha skööööön madde!

    2010-03-17 @ 09:37:19
    URL: http://nathaliepettersson.bloggplatsen.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0