• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • STRÖ LITE SOCKER PÅ MIG ÄR DU VÄNLIG


    Det är en bra dag idag!
    Jag somnade igår kväll med en underbar känsla i magen. Faktiskt inte efter alla socker sprängda muffins. Men med en abstrakt liten socker bakelse som lixom skjutsar upp små stötar till hjärnan som i sin tur lurar hela kroppen att le.
    Ni vet den där känslan?




    Livet rullar på. Och det bästa är att jag inte kan beskriva exakt vad som får mig att sväva på sådana små rosa moln. (Ioförsej har jag just blivit "befodrad", blivit överöst med uppmärksamhet efter födelsedagen och fått en smärre släg av herr amors välkända mesterverk).
    17 kanske inte är en så dum ålder iallafal. .







    Så länge jag lever / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: bells

    madelene du är så sjukt jäkla söt vill bara äta upp dig :) <3

    2010-04-01 @ 11:46:01
    URL: http://lacksvart.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0