• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I SMELL LIKE YESTERDAY

    Jag vakna med huvudvärk och sten i mitt bröst. Jag vet ingen tröst, jag måste sluta mata min törst. . .
    Jag känner mej så ner trampad som skräpet längst ner på botten, så ihop tryckt att jag nästan förmultnar. Så tacka mej för att jag är miljövänlig och till och med slänger iväg min egen kropp på komposten.
    Ja tack jag vill sjunka under jorden och bli ett med moder natur - Försvinna och finnas över allt på en och samma gång.

    Jag har ont i huden, tovor i håret and I smell like yesterday!
    För the botten is nådd Hur långt kan man gå? Hur lågt kan man sjunka? Hur kasst kan man må? Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen/ Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Izabella

    Du är så himla söt min vän :) <3

    2010-05-16 @ 15:23:37
    URL: http://lacksvart.blogg.se/
    Postat av: Madeleine (:

    Men åååååh grrrr så snygg du är MADDDE!!!! :D<3

    2010-05-30 @ 22:14:00
    URL: http://mblom.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0