• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • TROBLEMAKER

    Baby I'm a troublemaker, I heard that you're a heartbraker 
    Baby I'm a troublemaker, I heard that you're a heartbraker 
    Baby I'm a troublemaker, I heard that you're a heartbraker 
    Baby I'm a troublemaker

    See, I'm that type of guy you won't love.
    Han förför mig med sitt dåliga inflytande och obotliga charm. Jag älskar hans vidriga ärlighet som han så smutsigt kastar mig rakt upp i ansiktet. Hur han lockar fram det värsta ur mig. Det där som jag inte ens visste fanns.
    Han lär mej något nytt och jag låter honom uppfostra mig på hans eget vidriga vis.
    I'm that type of guy you will cuff.


    I'm that type of guy that will save ya 
    I'm that type that will call you later

    Han är som en tvål som jag krampaktigt försöker krama sönder i min arma hand. Men den glider bara ur gång på gång och gör mej helt tokig.
    Han är som en igel som suger sig fast i min ömma hud. Han finns alltid där jag inte vill ha honom men är helt försvunnen när han väl behövs.
    Won't be around to give you that time. Gotta get on the grind and get to that paper . . .

    that type of guy you daddy won't let go out
    Han trollbinder mig med sin djupa blick och sitt fula språk. Han skakar mig upp och ner och får min lilla samling av förnuft att trilla ur mina fickor. Helt plötsligt står jag naken och blottad, ensam och avskalad, helt utan något samvete. över huvud taget.
    cause he thinks he sell drugs.


    He's that type that will let me go 
    He's that type that will let me know

    Den stora lögnen som smeker hans läppar så fort han öppnar munnen får det att kittla i mina svaga knän och jag faller pladask ner i någon slags bönfallande till hans högre makter. omgiven av någon slags lustfylld gas som får vrede att glömma bort sin ilska, rättvisan att dela med sig, och kärleken att glömma hur mycket den gör ont.
    That everywhere he go, he can find a prettier hoe . .

    I heard that you're a heartbraker.
    Så jag älskar när han spottar på mig och får mig att känna mej så värdelös att jag frivilligt kryper ner i komposten och väntar på att förmultna.
    Dör vi nu så dör vi tillsammans!
    Baby I'm a troublemaker.

    � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
    Love hurts / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0