• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I WAKE UP JUST TO GO BACK TO SLEEP, I ACT REAL SHALLOW BUT I'M IN TOO DEEP













    (Haha va roligt att massa besökare förmodligen kikat efter lite kval-, val-, och finalborg uppdatering då statistik kurvan står onormalt högt. Men varsågoda och hugga i sten mina kära läsare!)


    Jo för uppdateringen har befunnit sig lika djupt in i koman som jag själv har gjort. Jag säger som min fyndiga facebook kollega - "Jag minns att jag somnade i torsdags och att jag vaknade i söndags". Eller som en annan - "I fredags var jag kung och i lördags var jag knekt".



    Ny vecka, nya krafter och nya löften om att aldrig göra om det där som blev gjort men aldrig tillåta sig själv att ångra det som aldrig gjordes. Det o så svenska mottot att "gjort är gjort, går inte att göra o-gjort" rinner fram och tillbaka i både artärer och vener.
    (Är det det som somliga kallar prommille?)


    Nu är det dags att samla in alla hästar i pelsallergikerns varma stall / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0