• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I LIKE A PUNK ROCK CHICK WITH HAIR JUST LIKE RIHANNA NA NA NANA

    Fredag!

    Idag tog jag ledigt. Nu vet som dom vuxna gör när dom missat semestern i sommras. Fasten jag hade semester då med. Men äsh jag tog ledigt ändå. Jävligt onödigt men o så skönt!

    Mysat, storstädat och tränat har jag hunnit med. Och snart ska jag lång-middaga med min kära familj.
    Å allt efter att jag sedan klivit ur lägenheten, fullproppad med taccos och på mitt gladaste humör är hela knivsta ett dunkande discotek från 1972. 

    Haha jag tyckte det lät mysigt iallafall, durå?

    See yah / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Anonym

    Din snygga människa! Puss :D<3

    2010-09-19 @ 13:01:47
    URL: http://mblom.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0