• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • jag tar igen lite grann

    Måndag 21 - skolavslutning
    Pressade in hela fyrisskolan i domkyrkan, och värden påpekade att det aldrig befunnit sig så många blattar i just kyrkan förrut. Fin sång, bra spel, gulliga prisutdelningar men varför slår tanken mig att om Adolf Hitler stått och predikat där längst framme skulle de vara mycket mer spännande? . .


    Tisdag, 22 - Stockholm
    2 dagar hos min fina morbror i Stockholm innebär ompyssling,uppvaktning och att få skämmas bort ordentligt! Jag och syrran blir uppvaktade som aldrig förr. Nästan som om det vore synd om oss. Skönt men efter en stund kliar det i mina fingrar och jag lässnar. Faktiskt.

    Onsdag 23 - Hemma igen, julstök
    Sent, men bättre det än aldrig, skrapar vi ihop julgran, knäck och alla små prydnads tomtar. Nu är det så gott som färdigt. Lite klappar kvar att slå in och lite rim att finslipa på bara.




    God jul / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Låter mysigt med julstök =) Jag har inte ens hunnit ta upp granen. Men en omgång wienernougat har det blivit i alla fall.



    Julkram!

    2009-12-23 @ 20:34:29
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Elin

    Så klart sötis! Ja! vi måste träffas med 9F snarast!<3

    2009-12-24 @ 23:17:07
    URL: http://elintanndal.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0