• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • någonting känns fel, jag är missnöjd nu igen



    Först åt jag glass, men ställde ifrån skålen efter första skeden. Den smakade inte bra idag.

    Sen tända jag de där ljusen på bordet, som jag alltid gör när det blir mörkt, men det var fult idag.

    Efter det tog jag en kopp kaffe, ja jag gillar faktiskt det, men jag väntade för länge så det blev kallt.

    Senare glömde jag bort att jag gjort illa foten och gick ut på promenad, men jag stannade efter en stund för att jag fick ont igen.


    Jag inser nu att det uppstår komplikationer i kretsar där ålderskillnaden är stor. Jag gillar äldre "män" och trivs i deras famnar. Men har senare förstått att de inte delar mitt tankspridda, oroliga och osäkra tonårs sinne. De gjör inte saker på mitt sätt, även om jag är mogen för min ålder(ja de säger så iallafall).
    Jag vart stämplad med en stämpel som var svår att skölja bort. Den fick jag lära mig att leva med. Kanske hade den blivit förstådd inom min egen åldersgrupp, där de är liksinnade. . .Jag funderar fortfarande. . .

     


    Våga ta risken med chansen /Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0