• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • snart är det lördag igen

    Tjickeluran!
    Jag fick just ett klagomål på bloggens söliga uppdaternade, så det är väl dags att rycka upp sig? Men å andra sidan skriver jag, som jag sagt förrut, för att texten ska skrivas. Inte för att den ska läsas.


    0 st är inloggade på min facebook chat. Inte okej. Hade varit acceptabelt om det vore endasts svenskar på min kontakt lista. Men någonstans över världen borde det väl vara FB-tajm? datanörden är övergiven i internets otäcka värld . . buhu. .

    Nej nu är det dags att vackna upp till verkligheten och fokusera på lektionen. Den skulle tydligen vara viktig i dag. (för en gångs skulle eller?)
    Hm upp till bevis!!


    Varmt-bad-med-skum-och-goda-lukter-sugen-mitt-i-måndags-rusket /Madelene






    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0