• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Tänk om vi alla, jämt och ständigt var berusade. .



    Tänk om vi alla, jämt och ständigt var berusade. Å om vi då drack skulle vi alltså bli nyktra. En total omvänd värld alltså. Då skulle varje arbetande svenne få ta sig en jävel innan de gick till jobbet för att kunna hålla fokus. Kirurger skulle behöva svepa en hel kanna. Däremot lapplisor, behöver inte dricka nått alls. De kan gärna fummla fram best de förmår. .
    Men de gravida då. Skulle de då behöva dricka hela tiden för att vara nyktra, eller skadade det den lilla varelsen inom dem mindre om de inte drack? En berusad mamma utanpå eller innuti?
    Fucked up. .
    Jag undrar om det vore bättre eller sämmre rent socialt. Om det kanske blev en skön stämmning eller om det bara blev total kaos?
    Vad händer när en bebis föds helt dyng rak? Ha jag tror att de vore en bra rolig syn. (Å vet ni vad jag mer tror, att jag är riktigt trött just nu.)

    Snacka om att civilbefolkningen skulle vara i fara. . .




    Don't drink and drive / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0